22/mai Tetelu si Noaptea Muzeelor

Salut la Tetelejurnal. Ma scuzati, sunt cam obosit dupa Noaptea Muzeurilor. Ma doare si acum splina de la cat am alergat de la unul la altul, dar, mai ales, de la cat m-a batut paznicii. Prima oara am fost la Muzeul Guvernului din Piatza Victoriei unde am vizitat sala dinozaurilor in care am vazut scheletele lui Stegozaurul Nicu Vacaroiu cu halba in mana, Petre Roman sau dinozaurul cu gatul scurt, scheletul lui Adrian Nastase, stegozaurul cu opt perechi de oua, scheletul lui Emil Boc dinozaurul pitic si scheletul lui Victor Fonta, tiranozaurul cu breton. Scheletul lui Grindeanu nu l-am vazut ca era plecat la Timisoara in week-end. M-am mirat ca inafara de mine nu mai era nimeni in muzeul ala, dar am inteles la iesire cand m-a luat la bataie jandarmii deoarece mi-au zis ca am confundat sediul Guvernului cu muzeul Antipa.  Dupa ce mi-au dat drumul m-am dus la muzeul de Geologie, ca eu geologie nu am vazut niciodata in viata mea. Daca tot am ajuns acolo, mi-am adus aminte ca am ramas fara piatra de frecat calcaiele, ca alea de la Sarmisegetuzla, care scrie Decebalus per Scorilo pe ele, s-a stricat. Aici am avut mai mult noroc. In zece minute, aveam buzunarurile pline cu pietre de frecat atat calcaiele cat si plua. De la Muzeul de Geologie, am luat-o usurel spre  Muzeul Astrologic, care demult imi doream un telescop care sa ma uit la blocul de vis-à-vis cum se tufe vecinele mele. Am intrat, am vizitat, am luat un telescop mai mic, cat sa-mi incapa in geaca si am plecat spre Muzeul Militar, unde am pus ochii pe un tanc cand m-a facut pionier in clasa a saptea. Numai ca pe drum mi s-a facut sete si am vandut telescopul la niste cetateni care mi-a dat pe el fix bani de doua peturi de bere. Pana la Muzeul Militar m-am facut cacat. Cand am intrat pe poarta, m-a taiat pisarea. Cum la Muzeuri lumea nu vine sa se pise, m-am vazut pus intr-o situatie delicata. Care era si lume peste tot, copii mici, femei si nu gaseam nici un boschet liber. Asa ca m-am dus discret la capsula spatiala care a zburat cu ea pe Luna Dumitru Prunariu si m-am pisat in ea. Este veche si ruseasca, deci nu ne mai trebuie. Iar de aici incolo nu mai tin minte, ca iar m-a prins paznicii si m-a batut ca pe hotii de cai. Tin minte ca m-am trezit a doua zi intr-o casuta maramureseana de la Muzeul Satului, plin de vanatai si de cucuie in cap. Da mi-a placut Noaptea Muzeurilor. Mai merg si la anu’, numai ca am o sugestie. Noaptea Muzeurilor sa se tina si ziua si sa nu mai fie paznici nicaieri, ca astia indeparteaza lumea de la cultura si ii mai si bate, ca in cazul meu. Hai, pana data viitoare, likeuri si prietenie la toata lumea.